(1 Yorum)

Verimli Çalışma Teknikleri, Çocuğunuzun Yaşam Koçu Olun Eğitimi **( Yeni Eğitim )**

Uluslararası onaylı sertifika programına katılarak, çocukların daha mutlu ve başarılı olacakları bir hayata hazırlanmasını sağlayacak bilgi ve tecrübeler edinin.
Hemen Bilgi Al
72 Saat
Eğitim İçeriği

Bilgi almak için bu sayfada yer alan 'Detaylı Bilgi Talep Et' ya da 'Buraya Tıklayarak' İletişim Formunu doldurabilirsiniz. Eğitim danışmanlarımız sizi arayıp, tüm merak ettiğiniz konularda yardımcı olacaklardır.

Eğitim bilgileri aşağıda yer almaktadır. Soruların üzerindeki + butonuna basarak bilgi alabilirsiniz.


EĞİTMEN: Psk. Dan. Dilek Kırcaoğlu ve Profesyonel Koç Sefer Kayaoğlu

EĞİTİM SÜRESİ VE SERTİFİKA:  Uzaktan Eğitim + Online Eğitim + Süpervizyon Eğitimi: 72 saat.

*IAF sertifikalı ve uluslararası onaylı bir eğitimdir. 

KİMLER KATILABİLİR: Eğitim içeriğimiz 18 yaşının üstündeki herkese açıktır. (18 yaşının altındakiler için uygulamalı eğitimler yapılamamaktadır.)

  1. TANIMA
  1. Kişinin Özellikleri

*Çalışma Yaklaşımlar

*Derin Yaklaşım

*Yüzeysel Yaklaşım

b) Öğrenme Biçimlerini Tanımak

*Öğrenme Stillerinden  Hangisine Sahip Olduğunu Belirleyici Öğeler

*Mizaç

*Tarz

*İlgi Alanları

*Yetenekler

*Çevre

*Zaman

* Öğrenme Stilleri ve Özellikleri

A)  Görseller (Görselliğe Önem Verenler)

Görsellerin Dil Kalıpları

Ders Çalışma Alışkanlıkları

En İyi Öğrenme Yolları

B) İşitseller (Konuşan,Dinleyen)

İşitsellerin Dil Kalıpları

Ders Çalışma Alışkanlıkları

En İyi Öğrenme Yolları

C) Dokunsal/Kinestetikler (Hareket Halinde Olanlar)

Dokunsalların Dil Kalıpları

Ders Çalışma Alışkanlıkları

En İyi Öğrenme Yolu

• Temsil Sistemlerinin Fizyolojisi

Duruş Hareketleri

Göz Hareketleri

Ses ve Tonlama

Nefes Alma

Hatırlama

d)Ders Çalışma Alışkanlıklarını Tanımak

*Aralıklı Çalışma/Toplu Çalışma

*Bütüncül Çalışma/Bölerek Çalışma

 

Ders Çalışma Davranışının Analizini Yapmak

*Verimli Ders Çalışma Kontrol Listesi

 

2) PLANLAMA

a) Zamanı Nasıl Kullandığını Fark Etmek

b) Zaman Planlaması

c)  Konu Planlaması

d) Haftalık Plan

e) Günlük Plan

 

3) ÇALIŞMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER

a) İç Etkenler

b) Dış Etkenler

• Çalışma Davranışı Üzerinde Kişisel ve Çevresel Kontrol

• Çalışma Kuralları

4)ETKİN VE SÜRATLİ OKUMA YÖNTEMİ-İSOAT

I- İZLE: Göz Atma

II- SOR: Soru Sorma

 a) Tanımlar

 b) Benzerlik ve Ayrılıklar

c) Örnekler

III- OKU: Okuma ve İşaretleme

IV- ANLAT: Sesli Anlatım

 V- TEKRARLA: Bütün Konunun Tekrarı

ÇOCUĞUNUZUN YAŞAM KOÇU OLUN EĞİTİMİ
ÇOCUK VE GENÇLERLE ETKİLİ İLETİŞİM
1- EBEVEYN-ÇOCUK İLİŞKİSİ
Disiplin Sorunu
Aile İlişkisi İçin Etkin Bir Model
2- KABUL PENCERESİ
3- KABUL DİLİ
a) Kabulü Sözsüz İletme
b) Kabulü Sözle İletme
4- İLETİŞİM ENGELLERİ
Kabul Edilmezliğin Dili: İletişimin 12 Engeli
a) Edilgin Dinleme (Sessizlik)
b) Kapı Aralayıcı İletiler
c) Etkin Dinleme
d) Kodlama
5- ETKİN DİNLEME1
6- BEN DİLİ-SEN DİLİ
7- ÇATIŞMALAR VE ÇÖZME YÖNTEMLERİ
a) Çatışma
 YÖNTEM I: ANNE-BABA KAZANIR
 YÖNTEM II: ÇOCUK KAZANIR
 YÖNTEM III: KAYBEDEN YOK!

Yorumlar
ÖZLEM BAYTEMİR
Onur beye ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum:)
Yenilikleri İlk Sen Öğren

Yeni eğitimler, yenilik ve kampanyalardan haberdar olmak için kayıt ol!

Formu doldurun, sizi arayalım!